poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Nounou

Nie wiem, kiedy uda mi się nauczyć systematyczności, czy też wyleczyć się ze słomianego zapału. W każdym razie znowu się tu odzywam.

Od dłuższego czasu obserwuję młode polskie marki. I powiem szczerze, że wyrastają jak grzyby po deszczu - jedne są lepsze, inne gorsze, bardziej wtórne, czy też naprawdę oryginalne.

Jakiś czas temu zauroczyły mnie dwie siostry, które postanowiły wykorzystać swoją wyobraźnię i stworzyć własny sklep z ubraniami - Nounou. Nie powiem - nie wszystkie ich projekty mi się podobają. Niektóre są zbyt niechlujne jak dla mnie - zwłaszcza koszulki. Jest jednak kilka z nich, które są warte uwagi, a to co naprawdę świetnie im wychodzi to szorty - idealnie wpisują się w styl "z pazurem", który jest modny wśród wielu widywanych przeze mnie dziewczyn.

 Poza tym są niezwykle szczere w tym, co robią - nie wydaje mi się, żeby ich głównym celem było zbicie kasy. Ciągle aktualizują swój funpage na Facebooku, ich wypowiedzi wydają się spontaniczne i zdecydowanie angażują się całym sercem w swoją pracę. Zresztą opłaciło im się to - liczba ich fanów przekroczyła dzisiaj 16 tysięcy. Ale dosyć gadania, czas na zdjęcia:





Brak komentarzy: