środa, 23 lutego 2011

Wiosna - lato 2011: kolory

Burberry Prorsum
źródło: www.style.com


Jednymi z najgorętszych trendów sezonu wiosna - lato 2011 będą ubrania o mocnych barwach. Czeka nas więc feeria kolorów, a obserwując pokazy można dojść do wniosku, że w tym przypadku im jest ich więcej w jednej stylizacji, tym lepiej. Ewentualnie, jak niektórzy projektanci, można postawić na monochromatyczność. Natomiast w większości przypadków nastąpiło uproszczenie formy - dominują kroje klasyczne, bez nadmiernych ozdobień.

Przypomina mi się rok bodajże 2008, kiedy to właśnie ten trend był równie popularny. Miałam żółte i czerwone rurki (które chyba niestety wyrzuciłam) oraz płaszcz w odcieniu fuksji, który do tej pory wisi w szafie i myślę, że tej wiosny wróci nieco do moich łask.

Swoją drogą, trochę ciężko jest mi przestawić na taką ilość kolorów. Chyba już przywykłam do czerni, beżu czy szarości, które od dłuższego czasu dominują w mojej szafie. Może czas to zmienić?

Christian Dior
źródło: www.style.com


Jil Sander
źródło: www.style.com

Lanvin
źródło: www.style.com

Loewe
źródło: www.style.com

Nina Ricci
źródło: www.style.com


Tommy Hilfiger
źródło: www.style.com





1 komentarz:

Anitka pisze...

Magicznie. Na wiosnę pokochałam kolory. Osobiście w tym sezonie stawiam na pomarańcz i ogród pełen kwiatów. Co do zdjęc to: Dior - bosko, ale zabrakło mi tu umiłowanego całym moim sercem Moschino.